12 Juli.

 God dagens !

 Tänkte skriva nån rad om igår efter som jag inte skrev då .. Jag var i alla fall ochfixade med bröllopet och det var riktigt skojj ! Jag vill oxå gifta mig när man ser hur fiint det är ;o

 Sen så satta jag på  johanssons med amanda ett bra tag oxå!

 Efter det gick jag och frida och handlade jordgubbar och gick till båthamnen och satte oss och åt !  Sen gick vi och gungade och sen hem till henne. Vi spelade gh och sjung sing star hela natten typ . och efter allt sjungande så vart jag så jäkla heees  ;o Sov där i alla fall . Riktigt trevlig kväll ! :)

 Idag har jag suttit hemma hela dagen .. tråkigt värre men men ..

 Nu lite bilder sen jag och elin fotade , Luta er tillbaka och njut utav bilder på min och elins absolut snyggaste sida ;D


















 KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

FÖR snygga !

2009-07-12 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0