13 Juli.

Hej hej

Nu blir det lite omvad som hände idag ! Jag satthemma , sen så fick jag skjuts av Erik ut till Alma bryggan , tack för de :)
Där  var Daniel ,och sina släcktingar och nån kille från borås? o Pontus .

Sen så gick jag daniel o pontus till station och satt där o gjorde ingenting ..
Sen gick jag hem . Han hem  sen ringde jag till Ante ochgick upp till han !  Riktigt trevligt var det , läänge sen jag träffade han , känner att jag kommer sakna han sjukt mycket till hösten .. :/ <3

 sen gick jag hem och då hade mama bakat ! Och blev så sugen på att baka så imrogon blire nog att baka (Y)

 Nu tänkte jag lägga ut en bild på Ante bara för att han är bland dom bästa vännen man kan ha , och då ljuger jag verkligen inte ! <3




    KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0