14 Juli.

hej hej , idag har det blive dåligt med skrivande men har inte vart hemma så ..

Mamma väckte mig imorse och jag gjorde mig i ordning och sen åkte vi och hämta moster sen  så har vi åkte runt i östersund på MASSA loppisar . Var väl sådär rätt långtråkigt , men kul ändå!

Sen när jag kom hem så åt jag lite .. och sen träffade jag amanda och va ute och gick och lite så , sen kom det massa folk, satt och prata med dom och sen så gick vi hem . Nu har jag precis packat klar så så ska vi hämta Elvira och ska vi åka upp till pappa och sova där ! Baka kanelbullar ska vi göra och bada kanske :) Trevligt värre kan man säga !

Ne nu ska jag inte sitta här mer .. Skriver en väldigt bra låt här !

Satyricon - Mother North

KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0