15 juli.




 Hej hopp !

Jag har verkligen haft suuper skojj dom här dagarna med Elvira ! Visst vi brukar inte umgås så mycket nu tyvärr, men om man tänker såhär om man döptes tsm och sen har man vart klistrade med varandra tills man gick i 4-5 då betyder det verklogen vänner för livet ! Så är det bara , när vi träffas så vet vi precis vad vi ska prata om och så . Idag kollade vi på gamla bilder och lite så , på varända kort i min dagis kort är hon med ;) Och då berättade hon att domsatt och kollade igenom alla band sen hon var liten , jga hade vart med på alla ! Nice ! orkar itne berätta allt roligt vi har gjort !

Jao sen har jag fan inte gjort ett pis när jag kom hem , duschat och bakat en kaka med hallon och blåbär , inte helt fel det kan jag ju lova ! (y)

Ne nu ska jag inte sitta och och snacka hela natten .. Vill bara edela att jag saknar Fridis  :´(  Men hon kommer snart hem som tur är !

 Ska till Sundsvall med tåget imorgon , och shoppa gärnet ;)

 Hare bra hej då !

KarinChistinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0