17 Juli.

Tjoho :)

Idag har vert en slapp dag verkligen ! Jag har bakat hallon muffins blåbärsmuffins och chokladmuffins och sen vanligt mat bröd ! Vart faktiskt riktigt gott !

Erik kom en sväng och kikade in och hämtade sin tröja och surrade lite !
Efter de kom frida som jag har saknat otroligt mycket ! Och vi var typ ute en sväng ! trevligt :)

Måste bara säga en sak ;o Idagså skulle jag gå och handla hårspray, tandborste och tuggummi . Jag hade på mig korta shorts och en kofta , och gick jag och lyssna på musik så var helt inne i telefonen . Då tappade jag ena hörluren och jag hörde någon skrika på mig ? och jag kollade uppoch ser att frank står vid prix och skriker på mig ?! Och han ba "du tjejen kom hit nu "" tjejen hallå kom kom2 och massa sånt flera gånger .. Och jag baratvärkvände och kutade mot bilisten typ .. ne inte kutade men gick väldigt fort .. och ringde jag Ante och var så jävla rädd ?!  Jag väntade typ på att han skulle ta upp en pistol och skjuta mig . Började fan fundera om jag skulle ringa till mina vänneroch ta farväl ? haha ne men typ så .. herre gud man ska inte gå säker någonstans :s
För er som inte vet vemfrank är , han är en neger som går efter folk och frågar om telefon nummer och massa , följer efter tjejer och nu har han börja hota med att våldta  :o

 Ne hua , det här går itne mina kusiner kommer imorgon och så , ochsen blire marknaden (y)

En liten bild med en liten mening här på sluten !



KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Wallox

Snyggisar :D

2009-07-19 @ 02:42:00
URL: http://wallox-olofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0