2 Juli.

 Hej hej , jag har vart så himmla trött och vart ute med folk och så , så att jag har inte riktigt kännt mig så pigg på att blogga .. Men tänkte skriva lite nu i alla fall !

 I måndags var jag och Frida till Östersund och shoppade ! Var bara rea överallt , och det gillar jag ;) Hittade in lång shorta och två par shorts och en tubtopp ! (Y)
 Mycket trevligt vare !
Sen när vi kom hem så  åkte jag Frida , Erik och Ante till min stuga och hade mys . Tack för den kvällen ! Bilder finns på KarinSahlin@bdb gå in och kolla ;) mitt gästlösen är 1995 , det går inte att ta bort ;o

 Igår träffade jag och Frida Daniel ! Och det var trevligt det med :)

 Nu får jag se vad denna dag har för roligt att komma med ;D

 Hare bra !

                      KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan fattar att inte varför dom är i sverige

2009-07-03 @ 16:11:09
URL: http://alladiggarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0