21 Juli .

 Woho , jag satt och cama med min bror och Rasmus inatt , haha det blev väldigt sent ;o och måste bara säga att dom är söta filurer:)

Sov till typ kvart över 1 idag och sen ingde Frida w och snackade lite :) trevligt trevligt ! Sen så har jag typ inte gjort nå mer ^^ Jag och mamma for upp till Elvira och var vi där ett tag , jag fixade Elviras hår , skit snyggt ;)
Sen lånade jag en bok av henne, hon sa att den var så jävla bra men vette fan jag ^^

Aja nu sitter jag här och gör nå dummt spel som Nicklas skickade åt mig så jag tycker ni ska prova det här :  http://www.existenz.se/out.php?id=14726   Blir lite smått arg men har klarat det några ggr ;)

 Jadu sen tycker jag ni ska prova säga " Pappa hänger upp hinkar i taket " snabbt och många ggr ! Vad blir det då ;) hihi

 Ne nu ska jag inte skriva längre ni får en bild istället !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0