22 juli.

 idag så vaknade jag ett !
Satte mig och kollade på the City . det är ju maraton så vafan lika bra och kolla ^^
 Sen så gick jag ut och träffade Elin ! var ett tag sen , med det var trevligt att träffa na nu en sväng i alla fall . Hade massa roligt att prata om , men även mycket tråkigt :/

Sen skrev mamma o sa att jagskulle komma hem . Då åkte vi upp till Elviras mormor och blev bjuden på middag , sen var vi ute på sjön .  HAHA det var länge sen jag garvade sådär mycket ! Laila ( ni som känner henne vet att hon är teknisk ) hon skulle köra en båtmotor . och sen satt hon o körde , så kom vi till ett hur och du skulle hon svänga utåt men dråg innåt och vi ba " dra mot dig " hon ba åt lena ? åt mig ? lena , meg?  haha sen stannade motorn och då krockade vi nästan medbryggan o allt ! HAHA
 Sen fick elvira en fisk ( laila är typ rädd för fiskar ) och skulle hon slå ihjäl den och skrek slog slrek slog ! HAHA ja ni skulle vart med kan jag ju säga ;)
 Sen så badade jag oxå, hua !

När jag kom hem vaxade jagmina ben ! Fy fan det gjorde så jävla ont . Det var bland det ondaste jag har gjort måste jag säga ! Fy fan !

 Ne nu ska jagsova , sen imorgon åker jag till  Frida W och sover där , och sen dan därpå åker vi o rider islanndshästar med pappa . Vart där på ridläger några gggr och ridit dagsturer , det är super skojj !

 Hare bra ! <3

Kommentarer
Postat av: elin

:) <3

2009-07-23 @ 07:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0