24 Juli.

hej hej !

Har ju vart hos Frida w nu sen igår ! Det var super kul att träffa henne . Det var ju så länge sen :/
Aja , vi gick på stan och så . Sen så typ kolla film var ute o gick,fixade naglar och håret :) Oj oj vad mycket skojj vi har haft kan jag ju säga !

Idag så har vi vart och ridit islandshästar med våra pappor ! Det var verkligen hur trevligt som hälst och måste göras om ;o    Hahha och fick man sig ju ett gott skratt åt far mig ^^
Vart faktiskt lite sur , för jag fick inte rida hästen som jag har ridit varje läger jagvart på och alla dagsturer jag vart på. pappa fick ta han ..

aja sen åkte vi o hälsa på min bror o Rasmus i rasmus stuga ! mysig stuga du har Rasmus ! :D

Nusitter jag hemma och väntar på att frida ska komma hem så jag kan gå och prova nån shorta ,vi ska servera imorgon på bröllop med Amanda , Elin, Rebecka !  Kan bli en kanonens dag de :D

Aja vi hörs ( och jag vet att detvart många frida här nu ^^ bilder från idag kommer inom kort ! )

Kommentarer
Postat av: Wallox

Eller så inte :P

2009-07-24 @ 23:11:22
URL: http://wallox-olofsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0