27 juli.

 Ett stort grattis till min bästa vän Frida Bruman , hon fyller 14 idag ! <3

 Idag så ville jag verkligen  inte kliva upp ur sängen .. men jag hade lovat Frida att åka till staden med henne ! Så bara pillra sig upp ! Åkte in , gick på stan och kikade lite grann. Jag hittade ett har skor , det var verkligen tvångsköp . Va bara tvungen att ha dom ;o och ja , jag är en skooman elr vad det heter ! köper häldre skor än kläder ^^
Sen en foundation och ett armband i läder och en parfym som luktar sjukt gott enligt mig och frida ;)

Sen när jag kom hem så frågade mamma om jag skulle med på bil bingo, ja fan klart jag skulle . stor mening att sitta hemma bara? Icke ! Så vi for till moster och sen vidare på bingo . Jag var ett nummer ifrån 600 ;o moster vann 650  ! Och mamma satt ett i från 16.000 , tror jag de va elr om det va 7.000 ?

 aja vi blev riktigt le där på slytet ^^ :s

O nu kan jag ju lova att det är natten för mig ;o dööö trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0