28 Juli.

 hej hej !

 Idag har jag sove ! Skönt. Sen bakade jag munkmuffins ! Dom blev ju sådär då elr ja vet inte ^^

 efter det så kom Frida och gick vi ut , köpte glass och gick runt. Skulle fota med hittade inget att fota .. Så vi gick till Amanda  och där klippte jag luggen på Frida ! Hon är så sööt i det!

 Sen påvägen hem så träffade vi Elin L och Jamie. Inte sett dom på ett bra tag :/ så det var roligt att träffa dom ! Borde träffas oftare tycker jag ! ;) Elin kanske har lust att cykla hem till mig igen x) Haha nej jag vet det är skit jobbigt upp för allla backarna ! Jag som är taskig (a

 ja nu sitter jag och  väntar på att pappa ska komma o hämta mig, jag ska upp till byn. Dom kommer hit klockan typ halv 8 på morgonen och ska såga ut fönstren med motorsåg-.- kommer inte kunna sova sen kommer jag frysa ihäl !

O imorgon kanske jag följer med pappa på dans nån stans ^^ men vet inte  !

 God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0