6 Juli.



 Idag sov jag hela dagen typ , riktigt jävla härligt måste jag säga . Sen gick jag upp till Ante och kollade på film och snackade och hade  kul !

sitter här nu och tänker en massa jag fattar verkligen inte det här , hur fan kan dom göra så . heartbreakers .. Händer väl typ alla men . Det är inte lika ändå , Jag var med om det i vintras du nu :/ Finns här vännen !  Nämner inga namn elr så men hatar att se vänner ledsena , den de handlar om behöver inte kommentera om den inte vill heller ..

 O sen allt annat jävla skit . Blir så jävla le , hela jävla kroppen trycks ner och blir svag k'nns det som .. Fattar fan inte . vet inte varför de är såhär men jag hatar det här ! så jävla sjukt le jag kan bli ..
 Visst jag tycker jag skrattar rätt mycket , men ändå så finns det nått som knager på insidan , insidan är väldigt mörk även om utsidan är ljus .. Önskar det blev bra någon gång .

break me down to pieces..


KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0