7 Juli.

 Idag var jag JÄVLIGT duktig och klev upp klockan nio , orkade itne äta elr så . Fick på mig nå kläder och gick till mammas jobb sovandes ! Fick sätta migoch rensa ogräs (Y) SKIT KUL! HAha tur att jörgen( lärare ) kom och hjälpte mig ^^ Han snackade på riktigt ordentligt :) Trevligt ! Det verkligen spöregnade ute och han cyklade !

 Aja sen gick jag hem och möblerade om på mitt rum och fixade det . ganska bra blev det väl ^^ men jag måste måla sägnen , och sminkbordet och så :)
 Sen kom Frida och surrade , sen gick vi upp till Ante och kollade på nån äckle film xD

 Ja och nu sitter jag är och vill bara spva !

 Hare bra !

 KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0