16 Juli

hej hopp ! Idag vad ju jag till sundsvall som jag skrev förut !
Det var faktiskt riktigt trevligt , och fy fan vad fina hus de va , där skulle jag lätt kunna bo ;o
Jagvar inte på birsta utan  i centrum ! hade aldrig vart där förut , så det var roligt  ! Tog tåget in och lite så . Fyfan jag åt nån sallad och jag visste inte vad det var , så jag tog det och det var en tallrik fullt med salladsblad och nån kyckling file´ och nån sås och bröd bitar . Fy fan dte var vidrigt åt nån tugga sen fick det vara bra ..

 Jag hittade faktiskt lite kläder men jag tror det blir att kolla lite på infero och shock om det finns nå ^^

När vi skule hem blev tåget  45 minuter försenat, och det var lite  smått jobbigt faktiskt ^^ men men .
Här är det jag hittade  !
 Hittade oxå 3 pack trosor,
present åt frida,
och
en stor väska som jag kan packa mycket saker i om jag ska bort och så !




Stiligt linne , gillade baksidan



bjuder på mig lite där ;o Ne men jag hade inte en vit tröjja så !


 Svart tröjja , långt ska ha till leggings men orkade inte byta om xD

Ursäkta dåliga bilder , togmed min gamla trasiga digetalkamera.. Min älskling (systemkameran) är på laddning !

Hare bra ! Kram

KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0