Vad tror ni ?

 Jag villverkligen beställa min hårförlägning nu ! vill ha vill ha vill ha så är det bara !

 Sitter och kollar på kläder och skor och lite sånt . Och jag börjar faktiskt fundera lite grann här , jag kasnke vill köpra kängor till vintern ;o Haha  , men jag vette fan , det är sjukt dyrt så jag vet inte jag ! Men skulle ändå vara lite kul att prova , eller  hur ?
 Ochjag blir verkligen kääär i vissa kläder när jag tittar , guud vad jag vill ha ! Ska se om jag hittar nått i sundsvall på torsdag då vi ska ta mitt nabo tåget ner på morgonen m annars ska jag nog beställa , vart sjukt sugen på ettpar stay ups på www.studioinferno.se   dom har verkligen sygga saker där ! sitter oxå och kollar på www.shock.se Därfinns det oxå mycket fint ! Blir galen .. Tänk om jag var rik ?!

                   KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Hitta dom på starletsandharlets.com

Tyvärr levererar dom inte till Sverige ännu, annars hade dom funnits i vår butik!

2009-07-13 @ 10:38:12
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0