10 Juni.

 Nu ska jag skriva ut lite ..

 Först är det någon som ser att jag har bytt header  elr är det bara min data som är tortalt borta ?
Satt och försökte fixa bloggen flera timmar igår , men fan heller att det gick nå jävla bra .

 Sen idag så har jag typ vart as irreterad hela dagen , på dom små omogna . Helt ärligt vafan har jag gjort er ? Och jag blir så jävla le ! Du ska vara min kusin , det märkar man ju fan inte du beter dig som en jävla 3 åring när du håller på . KUsin det var ordet ?

Fattar inte alls jag ...

 Och sen på idrotten gick det åt helvete unde knappt andas .

 Det här kanske blev ett lite smått surt , men vafan sånt måste komma ibland och för att inte bara skriva sånt så tänkte jag ta o betätta att nu är det bara imorgon det är en riktig dag sen på fredag är det avslutning och sen är det sommarlov ! SKÖÖÖNT ! Sen på lördag så kommer Saga hit och det blir hur roligt som hälst har saknat pinglan så sjukt mycket ! <3


Lite bra musik :

Evanescence
Within Temptation
slipknot
Dead by April
In flames
Bleeding Thruogh
Sonic Syndicate

 Finns massa mer ;) <3

                                                                                                           KarinChristinaSahlin




Kommentarer
Postat av: frida

men jag ser din header :) din dator som är cp ^^

2009-06-10 @ 15:38:20
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: elin

gå in på din egen blogg och uppdatera sidan ^^ så gjorde jag, och då såg jag min nya header. Och bry dig för fan inte om dom, ska dom hålla på så låt dom göra det då !

2009-06-10 @ 17:01:15
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: frida

svar: nja, grå/vit ^^

2009-06-10 @ 17:02:36
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0