19 Juni.

Hoppas alla har haft en riktigt trevlig midsommar !

Idag så blev jag väckt klockan 9 utav att de bankade på dörren . Tänkte faktiskt inte gå att öppna men men . Så kommer min hund springande och hoppar över mig , lagomt roligt så där när man är ny vaken ! -.- Sen när pappa gick så bäddade jag ner valpen i brorsans säng , o han sommnade jag sen gick jag och la mig och sov ;)

Har vart hundvackt hela dagen typ .. Inte jätte kul . Med du skulle ju komma o hålla mig sälskap men dök aldrig upp.
Sen så när mamma slutade åkte vi upp till Ö-dalen och där var pappa , Laila, Sören, Klara och Elvira . Så vi åt middag och så ! Åt knappt nått alls . Tappat matlusten helt nu typ .. VIll inte äta alls . så gick i mig nåra milonskivor .
Sen blev det jordgubbar !

Just nu skulle jag egentligen sitta på bil bingo och vinna flera tusen kronor . Men, det gör jag inte ! Utan jag sitter hos Frida där natha oxå är . Fast dom är uppe och äter tårta och jag sitter här och lyssnar på en av världens bästa låtar !

 Dixie Chicks- Not ready to make nice <3

        
Ska lägga mig rtt så tidigt ikväll för att jag ska upp och äga ut ante o pappa på att fiska ! ;)

                                                                                                                        KarinChristinaSahlin


Kommentarer
Postat av: frida

jag VET att du ville ha tårta! Neka inte! ;D

2009-06-20 @ 13:52:25
Postat av: frida

ja, jag ÄR en flodhäst med stor rumpa ;D

2009-06-20 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0