2 Juni.








 Hua nu är det redan Juni ! tiden går så himmla fort nu !

 Jag har vart uppe hos pappa för att jag är sjuk och ville vila upp mig. Men blev bara en  natt, för att jag ska till stan imorgon med Frida ! Ska se om jag hittar nått där inne , lite saker jag behöver ^^

 Ja har faktiskt inte så jätte mycket att säga nu men jag skriver imorgon  hur det va i stan :P Hare så bra nu då ! <3

                                                                             KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

haha ;D icke! ^^

2009-06-03 @ 18:01:34
Postat av: frida

men vafan :o inte jag som kommenterat det första ju :o :S

2009-06-06 @ 14:37:45
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0