21 Juni.

 God dag alla !

Måste bara säga att jag var med Ante o Erik igår som ni kanske redan vet men aja . Vi startade i alla fall tredje världskriger ! HAHA. Det var så jävla kul ! Länge sen jkag hade så kul som i går kväll. Sen gick vi ut och spelade fotboll ;D Tack för kvällen små pojkar ! <3  Och jag längtar verkligen tills vi ska åka till stugan :D

 Idag så vaknade jag typ vid kvart i tolv ! Det är härligt att vakna o kolla ut och det är VACKERT VÄDER !  Nu börjar sommaren påriktigt hoppas jag , jag vill ha sol , och vill kunna bada och bara ha det fint ! Kan jag inte få de ?
Jag satte mig i alla fall på balkongen och rev rönder mina jeans ! Jag tycker ändå att det vart rätt fint om jag säger så ^^

Jag har inte en aning om vad som händer idag . Tror jag ska träffa daniel ett tag :) sen får jag se vad som  händer , vill ju passa på att vara ute i vädret !

 En bajs bra låt här då innan jag går !  The Rasmus - Funeral song  älskar låten till 1000! <3

 Mina jeans :
( dock en dålig bild på baksidan , de va lite svårt att ta kort )










                                                                                                                                        KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0