22 Juni .



 Jao inatt sov världens bästa frida hos mig ! :D Super kul måste jag säga känns som en evighet sen vi umgicks ? :s
 Ja jag slacktade ju i alla fall ett par byxor till idag!
Tycker att det vart rätt snyggt i alla fall .
Sen så har vi vart hund vakt år Nero min lilla hundvalp som inte längre är så jävla liten utan bara jävligt odygdig ^^
 hahah, ja medans vila han i brorsans säng så han fick sova så bakade vi nån kaka , den blevsådär ^^
Efter de så gick vi o kollade på fotboll ett tag ,men blev typ upp äten av alla jävla mygg o småknott.Så vi gick hem och bytte om o skulle ut ochspringa. Det började regna och massa ;o  haha men jag älskar regn !
Sen när vi skulle hem så låg det nån jävla gubbe och sov på vägen ?!
Aja läskigt .. Det känndes som man inte levde  när man gick ute . de var sånt  otroligt fint/dåligt/konstigt väder :o
känndes som en saga!

( jag vill bli designer! )
Ne nukommer bilder på mina jeand sen blir god natt :)










         KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

nice nice :)

jag tycker det var rätt trevligt att kolla på fotboll, även fast myggen åt upp mig (a)

ASCOOLT väder ju :o ;D <3

2009-06-23 @ 11:08:03
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0