3 Juni.




Idag  åkte jag och frida till stan jätte tidigt . Skit jobbigt väder har det vart men vafan ..
Och sen så hittade jag faktiskt det mesta jag skulle (Y) Känns bra !

Sen så har jag vart med plutten (även kallad Ante men plutten för mig "  Skrivade med hans moppe , och massa skojj . Skulle verkligen inte klara mig utan han ,  han är bland dom bästa vännerna man kan ha , han ställer alltid upp om det är nått ! Tack för det vännen  <33


 Nu ville jag bara säga BLUBB sen så god natt för nu ska jag sova !


                                                                                 KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin karin<3

2009-06-19 @ 18:21:50
URL: http://alladiggarsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0