7 Juni.



Helgen !

Fredag : JAg och Frida gick faktiskt ut på byn och träffade lite folk . VAr en totalt blåst tjej här i bräcke så vi satt där med henne och ante och massa folk ^^ Sen gick jag Frida Tommy och Ante hem till Ante . Det var riktigt trevligt måste jag säga ! :)
Frida sov hos mig oxå ! :) Tack för kvällen alla :)

Lördag : vaknade inte förens halv ett ^riktigt härligt att sova måste jag säga . Lite senare på kvällen åkte jag till moster och hälsade på ! Och sen gick jag till Frida och sov där.  Vi satt och ritade , känner att jag måste börja rita igen ! och sen pratade vi och kollade på " hipp hipp hora " bra film !

Söndag : idag har jag inte gjort så mycket , mest vart uppe i byn och drygat .

Det var denna helgen det . Tack och bock  ! <3

                                                                                KarinChristinaSahlin                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0