8 Juni.



 Massa av mina bästa vänner <3

 Idag så har vi åkt runt i alla små byar runt Bräcke . Vi var bland annat hem till mig i Öratjärnsdalen . Det var jag och Frida som hade foprskat om de .. Denna dag har vart riktigt jävla tråkig mpååste jag säga .. åkt buss hela dagen är inte så jävla kul .. Och så åkte vi förbli mormors grav , och jag kännde tårar kom då . Sjukt jobbigt ! Saknar dig  mormor !

Och påtal om att sakna , jag saknar en person riktigt mycjet, vi borde ses någon dag ! <3

 Vid klockan två kom Ante till mig. Jag satt och plattade håret så gissade att han tyckte jag va riktigt tråkig efterom han somnade i min säng ^^ Så då passade jag på att ta massa kort ;D JAg vet väl att jag är snäll !

 Sen så har jag vart på cirkus men det var inte alls värt 200 kr ..


                                                                                                               KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

du är en av mina gumman ! <3

2009-06-09 @ 07:29:26
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Linda-Pauline

sv; Ajdå! Ja vilken tur vi har sånna då ;)

2009-06-09 @ 16:14:13
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0