Grattis Älskade mormor ! <3


Grattis min älskade mormor ! Idag skulle du fylla 75 år . Tyvärr finns du inte längre bland oss.


Jag kommer ihåg när jag var liten, du flätade mitt hår. Och så .


Jag kommer ihåg när jag gjorde en tippsrunda om dig , och förstog aldrig att du skulle veta mest om dig själv ! När du och jag ,per och morfar gjorde en curling bana och spelade . Och alla sommrar vi åkte till "näset" och badade !


Alla minnen är så sjukt många , finns så mycket att berätta !


Du lämnade oss 2006, och jag kommer ihåg allt som om det hände igår . Händelsen sitter fast i hjärnan , den kommer aldrig att suddas ut !


 När jag ser på din grav sten känner jag mig liten igen . 


Du är min hjälte , min ängel men framförallt min mormor som jag älskar så otroligt mycket !


Kom tillbaka snälla jag ber ! <3


 


( tårarna slutar aldrig falla )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0