Tankar .

 Vad är eran stora dröm ?  skriv gärna era !

 Jag kommer inte riktigt på min nu ...

 Just nu känns det nere ..  inte så jätte kul om jag säger så .. hatar att tänka på de .  Tänker på hur mitt liv ha vart .
 Det är lite bättre nu men inte så jätte mycket om jag ska vara ärlig .  Finns så mycket som jag skulle vilja ändra på i mitt liv !

 Men ändå så är jag nöjd över mig själv att jag vågar vara precis som jag vill även vad folk säger .
 JAg säger inte att jag ignorerar de folk säger till mig ,  för det gör jag inte .
 Men jag vågar klä och sminka mig som jag vill, och det här är jag !
 Klaga på ni , men ni kan inte ändra på mig !
 Det här är jag och så är det bara !
 Bara inse .

 säg vad ni vill !





KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är karin! och det är jätte bra att du vågar vara dig själv, det ska du vara och skit i vad alla andra säger! <3

2009-07-01 @ 20:07:52
URL: http://mirjamlundman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0