12 Mars.

 Idag så var det väl inget specielt tror jag.Elr jo föresten på skolan fick ju Frida ett kärleksbrev  av en i 8 an , hallå brukar man skicka sånt när man är 15 år ?^^ .Gick hem och sen så skulle jag gå till Frida då börjar en bil köra mot mig och ser jag hur dom pekar på mig och sen så hoppase jag undan  annars skulle dom ju ha kört på mig . Så sprang jag en bit,och Sen så möte jag en kille som gick över vägen och började gå fortare mot mig :O Tror ni jag skakade när jag kom till Frida elr ?! Fy fan vad hemskt det va bilen körde typ 1 meter ifrån mig !
Sen hos Frida så vare typ " Ha kul nu för vi kommer inte träffas förns på Måndag."Så vi skruvade upp musiken och började dansa så sjukt jävla snyggt va det kan jag ju lova er ;) Sen så var jag ju tvungen att gåhem :( Kommer sakna Frida och Amanda ! :) 


                                                                                 ♥

                                                                                                                 KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du! jag kan ju iaf säga att jag är hemma nu :) Kom hem tidigare ^^ jag ringer dej snart :P

2009-03-14 @ 18:55:32
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0