13 Mars.

JAo idag var det Fredagen den 13 :O  HAHAH jadu och dagen börjad emed att Lotta min mentor ville prata med mig om skolan. Hon hade tydligen pratat med clas- göran och gudrun ^^ Men som tur va låg jag konstigt nog bra till i alla ämnen ;)
 Sen hade vi jävla klassråd och det sög ju totalt, min klass kan fan inte vara serri för en minut..
Hm sen så vare matte och No . På no:n så fick jag så jävla ont i magen ( har maggatarr) så jörgen sa att jag skulle gå till syster lotta. Men hon va icke där så jag och åt och sen då hade nån sagt till att jag letat efter henne så hon kom och började snacka när jag satt och åt.  Så jag gick upp dit och hon kollade min mage och sa " Jag tror att du har nått slags skavsår där, och ja eftersom du är dålig på att äta så börjar det äta på dig så du ska få medicin" Jag vet inte riktigt vart såret var. Så nu ska jag käka massa tabletter !  OCh det värsta är ju att man blir hungrig av tabletterna, inte vad jag behöver :o  .SKojjigt värre(Y) Fredag den trettonde ! ^^ Fast ändå var det den bästa dagen på mycket länge, är fortfarande glad för det där (A)
Nu ska jag mamma och brorsan äta på thairesturangen mumms :P Sen ska jag nog vara med Ante :)
Kanske skriver mer senare !

                     Gammal bild ^^


                                                                                                               KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0