14 Mars.

Idag vaknade jag av att jag hade solen precis i ögonen . Jobbigt men men. sen när jag klev uoo och hade duschat, så ser jag vilket jävla fiint väder det är! Åh jag känner verkligen attt det är vår i högsta grad nu :D Känns super bra om jag får säga det så (Y) Vår betyder att jag fyller år och är det ett snepp närmare sommaren och sola och bada :D <3
Idag så tror jag till och med att jag ska bege mig ut pch fota, jag som har klaga så länge på att det har vart så dåligt väder så jag inte har kunnat! SÅ känner att jag vill ut nu ;D Sms vett ja !

                       Lite slarvig bild men ^^



                                                                                                        KarinChristenaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0