17 Mars.

 Idag så pillrade jag mig upp på skolan även om jag var hängig , hade feber och såg ut som ett jävla lik i ansiktet . Ont i halsen hade jag oxå. Men skulle ha no prov och känndes som om jag behövde göra det ^^ Sen så skulle jag till syster lotta och kolla om min medecin funkar. Vilket inte jagtycker att den gör men , ska i alla fall prata med henn imorgon istället eftersom provet var samma tid.
Provet gick faktiskt ganska bra tycker jag , även om det var skit tråkigt och när jag har tråkigt her jag hål på mina kläder så nuvart det ett hål i strumpbyxorna ^^
 Aja sen så skulle  vipå föreläsning hela eftermiddagen . Rätt så bra / kul fast det var jävlaigt drygt ändå ..

Efter skolan kom även frida hit en sväng och vi hade sjukt skojjsigt :P " Har du nån gång sett en blå kyk ? ;D "  men Frida det är klart jag har? Visste inte du att på påsk så håller man för näbben på kyken och doppar man dom i olika färger, elr så spraya man dom i olika färger . Visste du inte det :O"  " Va gör man ? Det visste jag inte "
 HAHAHH Frida du är ååååå dum xD

 Sen så gick jag upp till Ante och va där ett tag. Även Erik kom dit :) Trevlans!
 Nu sitter jag och kollar på kläder jag :)

                                                                                                                 KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: Frida

men hur faan skulle jag veta det?! :o ^^

2009-03-18 @ 15:23:39
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0