19 Mars.

WIIIIH BYDALEN HERE WE COME ;D


 Idag var ju nästan hela bräcke hög i bydalen och åkte skidor :P En riktigt trevlig dag måste jag ju fan säga ;)
Åkte massa roliga backa och massa roligt folk :) Elin Natha och Rebecka tvingade mig att åka "bäckravinen" och jag var nära på att slå ihjäl mig :O Herre gud jag trodde fakiskt inte att jag skulle ramla en gång idag , men det där förstörde det :P Och Elin och dom bara stog och garvade åt mig :( ^^
 Tog massa kort oxå tänkte lägga ut nåra med det få nog bli imorgon för nu är jag så trött så ögonen faller sanrt ihop :P
 Riktigt trevligt har jag haft det med alla ! Tack för dagen flickor och pojkar :) <3


Kommentarer
Postat av: elin

det var ju roligt att åka där ;)

2009-03-20 @ 07:23:29
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0