23 Mars.

Hej hej !

Idag så pallrade jag mig upp på ksolan ven omjag mådde piss och hade feber .. Kom på skolan och jag skulle ha den dära " hocki" grejjen ^^ Det var väl sådär. Orkade knappt göra nått, mitt huvve snurrade och min hals brände !
Efter skolan gick jag upp till Ante :) Vi kollade på twilight ;) Sjukt bra fim måste jag ju fan säga! Bästa filmen på länge! ;)
Sen gick jag hem . Och skulle åta men  jag kan fan inte svlja maten för att har så jävla ont i halsen :/ Och har jag feber, skakar för att jag fryser så mycket :O Så det blir ingen skola för mig imorgon kan jag ju i alla fall säga :P


Men nu ska jag gå och lägga mig jag ^^ vi hörs nått lär väl skriva imorgon ;) Alltid nått att se fram imot :P


                                                                                                                    KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0