25 mars.

 Okej nu är jag riktigt arg kan jag ju säga.. Jag har suttit och jobbat men en header skit länge och funderat och så .men när jag skulle he dit den så funkar det inte  :O Jag avlider så nu blirt jag arg så nu ska jag berätta lite om dagen sen gå o lägga mig !

Idag så vare skolan som alla kanske förstog ^^ aja men hände inte nått roligt vad jag kommer på i alla fall :P  Satt i alla fall och pratade med Natha B på ena raste sjukt kul ;D Sen så har jag även spelat gitarr , fast eftersom min lärare där var sjuk så fick jag ha mig gammla lärare :O   jag är lite rädd för han :S Aja sen var vi ute hela eftermiddagen ^^
 vart uppe hos pappa och ätit vofflor idga det var ju självaste voffeldagen :P 

              God Natt !


                                                                                                   KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0