26 Mars.

 Idag så vare inget roligt på skolan ^^  Jag har faktiskt vart iväg till en docktor med min hals idag , och dom tog bassa prover och så på mig , och sen sa hon att hon skulle hämta nått så gick hon kommer hon tillbaka med nån blandning mellan pinne och slang, och säger hon " Jag ska stoppa in den i sin näsa !" Jag kännde bara ALDRIG?! men sen stack hon in den och det gjorde skiiit ont ju :O Mina ögon fylldes med tårar hua! sen stack hon ner en i halsen oxå :P
 Ja efter skolan har jag väl inte gjort så mycket ^^ Gick bort till Frida en sväng ocg vi satt mest och pratade och platta håret på varann ^^ Det är nått ajg älskar ! När nån plattar håret på mig ^^ Blir så jävla varmt :P
 Aja imorgon ska jag i alla fall oxå till docktorn få skriva hur det går ! önska mig lycka till ! kan behövas ! (Y)

                                                             
                                                                                                        KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: saga

Lycka till hos doktorn ! :D <3

2009-03-27 @ 23:31:36
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0