29 Mars.

 Ja idag så vart det först att sitta inne och sen ut och springa med Frida :) Riktigt härligt :) Men frida jag lovar att komma ihåg att he på bandage innana så vi kan springa mer ^^
 Sen så har jag väl mest bara vart hemma . Elin skrev och så gick jag upp till henne och skulle prova lite kläder alltid bra att ha (Y) Tack för kläderna Fina flicka ;D Och vart det givetvis massa skit snack och det gillar vi :P
 Sen så gick jag bort till Ante en sväng också ^^ Nu sitter jag hemma och min mamma hade vart snäll och bakat semlor :)
Mumms! Nu hade jag inte så mycket mer på hjärtat ^^   God natt :P


                                                                                                                                     KarinChristinasahlin

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var trevligt :) och det var så lite så! <3

2009-03-29 @ 21:50:39
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: saga

mumms ... vad gott med semlor :D <3333

saknar dej . <3

2009-03-30 @ 18:03:09
URL: http://nystromholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0