29 Mars .

 Hej hej !

 Som ni kanske ser så har jag fixat min header nu :) Blev väl sådär. Ville ha en mörk blogg men ja det gick inte till bilderna så såhär blev det i alla fall ^^ Skriv vad ni tycker :)

 Jag måste bara säga att jag tycker att ni är dålig på att kommentera :P Ändring på det skulle jag vilja säga ;D
  Aja här kommer i alla fall lite små saker som jag skulle vilja köpa ^^ ;)
   www.Shock.se massa snygga kläder där :) Och om alla är lika dum som Frida så kan jag säga att siffrorna är hur mycket sakerna kostan !  Aja Nu ska jag visa mamma för jag tycker att hon kan beställa nått av det eftersom jag ändå snart fyller år :) Och om ni vill ha bilderna större så kan jag ju alltid fixa länkar ;)











 Men nej nu ska karin dra och diska ^^ Hare bra idag , skriver mer senare :)


                                                                                                                   KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: frida

men hur fan skulle man veta att det var priserna då? :o hade ju lika kunnat varit nån numrering ^^

2009-03-29 @ 15:57:16
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0