30 Mars.

 Jg blir så jävla le på allt det här nu ...

 Mitt huvve bara snurrar , mina ben bara går .
Vet inte vart.
Jag ser inte, mina ögon har slocknat .
 Lågan som stod i brand förr, har nu slocknat .
En kall sommarvåg , jag kan höra den närma sig  .
Det surrar till sen hör jag inge mer .
Del efter det glider isär .
Vägar och andra saker skilljs åt .
 Vilken väg ska man ta .
 Vad ska man och kan man lita på ?       
 Jag litade på fel , jag tog fel väg .
 Slutet var ett hopp ,in i mörkret ..        

   
       


                                                                                                                                            KarinChristinaSahlin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0