15 Maj.




Gårdagen . Började med skola och jag hade matte prov, detgick faktiskt rätt bra tycker jag , 1 ½ fel , rätt så nöjd ^^
Sen efter skolan så följde jag med Frida när hon skulle klippa sig , hur söt som hälst blev hon :)
Sen var det vbara att dra hem och sen träffade jag Daniel som jag skrev förut . Riktigt trevligt var det ! Efter ett tag så ringde Tony ( han gick i min klass förra året) och duå så kom han ner oxå super roligt att träffa "lill pöjken " igen saknat han !

Sen åkte jag i alla fall upp till pappa . Skulle fota med jag hade verkligen inte nån ork i min kropp då , så jag tor en anslagstavla och klistrade upp massa bilder på mig mormor och lite vänner och så ! <3
 När jag kom hem så följde jag med Frida amanda och några fler ut . dom skulle grilla men det gick ju som det gick ^^ Sen så stannade jag i båthamn , fotade lite grann sen satt jag bara och tänkte lite . När jag var påväg hem så träffade jag Krille och Alex oxå ! Har inte vart med dom på ett tag , så det var riktigt kul faktiskt ! Sen så skrev jag till Ante , så tog jag och han en promenad , det var riktigt trevliget att prata med han !  Sen kom jag väl hem vid halv 2 så då vare bara till att göra sig i ordning för att sova på sina svåra bekmmer .  Hare bra ! <3


                                                                                                               KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0