22 Maj.

Känner att jag ärlite dålig nu på attskriva . Men men , jag vill ju passa på att vara ute när det ändå går !
Igår var jagoch hämta min hund valp (Nero) . Så jävla söt, man vill ju tamed alla :´) Så jag busade med han hela dagen igår typ.
Sen närjag kom hem till Bräcke så träffade jag Daniel och pontus ! Vi var typ ute till halv ett ! Riktigt skojjigt var det måste jag ju i alla fall säga ! :)

Idagså vaknade jag vid typ 12.00 Och då gick jag bort till mamma och jobbade ett tag . Sen så har jag väl mest bara suttit här  :P Ikväll ska jag upp till pappa . Hare så bra :)

                                                                                                            KarinChrsitinaSahlin

Kommentarer
Postat av: pontus

Hej! Kolla gärna in min blogg, släng gärna in en kommentar eller lägg till mig på bloglovin också! :D

2009-05-22 @ 22:42:42
URL: http://ppontus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0