5-6 Maj.

Nu ska jag berätta lite kortfattat om dom hära två dagarna .
Igår var jag hos eelineriksson.blogg.se var riktigt trevligt måste jag säga ! Snackade massa skit drack te och så  sen så fixade jag några frisyrer på henne , super sööt blev hon :D Sen satt vi även och kollade på hårförlägningar och linser. Säger bara VILL HA!

Idag så har jag mest vart på skolan.. Efter skolan så gick Ante och Nicklas med mig hem och satt här och diskuterade massa roliga saker . Sen så drog Ante . Och efter maten så drog jag och Nicklas upp till Ante ^^ jag tycker att jag är duktig på att gå jag !

 Nu har jag väl kanske inte så jätte mycket mer att säga. Jag ska träna det sissta tilll provet imorgon och sen på tyska glosorna ^^

                  HA det så bra !

                                                                                                                KarinChristinaSahlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0