Elins Dag !

Vill börja med ett stort GRATTIS till bästaste Elin ! Hoppas du går en bra dag med massa roliga pressenter ! :)


Idag så ska jag gå upp till denna donna och fika  och ge henne en present ! :) hihi
Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer idag men vi får väl se .

Gårdagen var riktigt kul måste jag ändå säga ! Fridis och Ante kom hit och vi hade kul sen stack Ante så jag och Frida kollade på film . Och fotade vi även lite , bliderna i sig vart väl rätt coola men det som hade vart bättre var om Frida var på bilden istället för mig då ;) Får se om jag kanske vågar lägga ut nån efter redigering , men jag kan inte lova det !

 Nej nu måste jag börja göra mig iordning  !
 Ha en jätte bra dag ! <3

                                                                                                  KarinChristinaSahlin

Kommentarer
Postat av: elin

thank you :) ja vi ses sen, då blire fiiika! <3

2009-05-09 @ 11:21:24
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0