Tankar ..

Jag sitter och äter en macka som det är massa ost på och grillkrydda och värmer man den (vääldigt gott måste jag säga ). men det som fick mig att tänka var på när mormor levde och mormor och morfar brukade alltid ge mig o min bror en sån macka innan vi skulle sova . Jag verkligen älskade det !
men det är verkligen verkligen inte alls samma sak att äta den som jag gjorde och den som dom gjorde , så jäkla stor skillnad !

Fy fan alla mina minnen bara kommer upp nu , hur klara som hälst .
Så jäkla mycket roligt vi har hittat på tillsammans , jag mormor, morfar och brorsan . Det är lixom borta nu ..
Obeskrivligt .. Sånt här skriver jag bara på bloggen för jag klarar inte av att prata om det i verkligheten .


och inget gör de bättre jag får skuld för fan allt , och försöker visa mitt glada ansikte men när jag kommer hem kan jag inte hålla mig uppe längre . Allt blir fan bara fel , jag ångrar nästan allt jag säger och nästan alla kliv jag gör i mitt liv. För dom kliven är ett steg närmare mitt helvete ..


Ska inte skriva mer nu , hoppas ni orkade läsa ! <3

Kommentarer
Postat av: Clara

jag finns här karin<3

2009-10-21 @ 08:25:14
URL: http://clarahogberg.blogspot.com
Postat av: elin

<3

2009-10-21 @ 08:48:06
Postat av: frida

<33

2009-10-21 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0