17 Septemer.

Jag säger bara JAG ÄR SJUK! jag har skakat och fryse och svettas och allt idag .. Fy!

Jag hade faktiskt tänkt mig att städa lite grann ! För ni ska bara se mitt rum ?! Ska fixa bilder så ni ska få se (y)
Just nu skulle jag bara vilja fara någon stans orkar inte sitta hemma hela tiden . Elr åt minstonde göra nått . Vill fixa mitt rum  men måste städa först , så ja ni får väl önska mig lycka till ?

Just ja om ni har några roliga förslag på olika prao platser som är roliga i östersund elr ånge skulle vara kul om nån kunde säga nått sånt :) för jag och frid askulle behöva hitta en verligen ! Helst i går ;o

Ne nu ska jag städa på jag , vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0