21 September.

Blubb alla ! :)

Imorse var jag helt jävla väck , ville itne kliva upp men vad skulle jag göra ?
Har i alla fall tagit skolfoto idag och jag kommer nog se ut ungifär som en ihop pressad tomat ?
Gud jag och nathalie fick typ dela på 20 cm på en bänk ?!
Sen har vi haft orgenterning idag oxå , stvning på de . Och jag rev upp mitt ben , och det slutar inte svida  :s

idrotten slutade 10 i 3 då slutar vi alla dagar . men idag så skulle vi ju gå ner till billy o ringa prao. och jag o Frida har ring 20 olika ställen precis men ingen vill ha oss . Så vi får vara hos mamma , men kanske blir skoj ändå.
Så vi slutade 4 då gick jag hem och började göra läxor . så läste 30 sidor i den finska boken , och sen matteläxa,engelska läxa,so läxa, och sen va jag o mamma ute o gick !

Mamma tyckte jag var så duktig att vara ute o gå och göra alla dom läxorna så hon köpte en shokladbit åt mig :) jag gillar min mamma ! :)

Nu ska jag sova ! God natt ! <3

Kommentarer
Postat av: elin

det kan du ge dig fan på att jag är ;) fick börja 12.30 ist för 8.30, och sen fick jag åka hem 14.30 ist för 16.35 ;) gäller att lägga på charmen ! och föreeesten, när ska vii leeekas ? <3

2009-09-22 @ 16:46:10
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: frida

choklad stavas det (y) jag fick aldrig nån för att jag var duktig :(

2009-09-22 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0