22 September .

Tjoho ,

Idag har typ vart sämsta dagen på skolan .. Jag fick värsta damp anfallet på några i vår klass och mest vår lärare för hon inte gjode nått , och nu måste vi läsa 50 jävla sidor ;o för att 4 killar skulle stööra !inte så att dom kunde slänga ut dom så vi fick lyssna nej nej !  åhh blir så jävla arg så jag gick in och skrek på dom , sen gick stina jag o frida in igen och skrev ! Sen fick vi beröm för vi hade skällt ut dom . Alla andra i klassen tycker det var lungt att dom gjorde så för dom gick ut och satte sig och läste , vi 3 tjejer stack från lektionen , vi sket i om vi blev skriven på skolk. Vi hade fan rätt att sticka !

aja sen på eftermiddagen har jag vart med elin det var efterlängtat ! Och vart med frida oxå :)

ne nu ska jag gå , hare bra hej då <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var mys :) <3

2009-09-23 @ 08:27:12
Postat av: G I L R A E N

Grattis! Du är en av 5 finalister i fototävlingen med temat djur i min blogg. Läs mer där för vidare instruktioner. :)

2009-09-24 @ 16:23:48
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0