9 september .

Hej hopp !

Idag så har jag mått så jävla dåligt , haft ont i magen och vart illamående , feber och förkyld .. Sååå jobbigt !
Och + att jag hatar onsdagar , dom är så jäkla stressiga . ibland känns det ju som hjärta ska ploppa ut för man är så stressad .
Vi hade svenska ett tag idag , och fick veta allt vi ska ha gjort till vintern och våra första betyg. Och jag har gjort två moment nu  och det 3:e är att skriva en uppsatts om krig och sånt . Så jag låssas vara en man/kille som är ute i krig och skriver ett brev till sin fru . Känner att det här verkligen inte kommer gå bra , men får väl göra mitt bästa , mer kan jag inte göra ..
Håller tummarna att de går bra i alla fall . Och sen ska vi ju läsa den där boken som är typ på finska skit svår.

Sen har vi vart på konsert idag oxå (y) ganska bra på att sjunga och spela måste jag säga att doom var . Men fy fan inte alls för att vara taskig , men dom såg ju typ ut som 4 åringar som lekta att dom var sångar . dom hoppade runt och studsade ! Men som sagt va ganska bra att sjunga o spela . Och fy fan gitarristen han var grym på att spela gitarr , han spelade hur fort som helst, man såg ju inte fingrarna ?! dom heter i alla fall hindenburg.

Nu är jag hos ante , hörs sen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0