4 December.

Hej hopp !

Igår var jag med Elin i sundsvall. Skulle handla julklappar men hittade bara en. Jag köpte i alla fall ett par fejkläder shorts som jag kanske ska få i julklapp av min bror (y) och två par örhängen ett linne och sen vare nog inte nå mer. Kanske kommer bilder sen.

Idag har jag bara legat i sängen med pyamas och kollat på oth. Hihi jag älskar den serien! Och sen tvingade min mor upp mig och nu sitter jag uppe hos i byn och ska fixa fram ännu mer julpynt.

Jag har kommit på att jag aldrig fått ett julrim. Så jag sa till mamma att jag tyckte alla skulle skriva julrim i våran släkt för man sliter inte upp paketen lika fort. Skulle vart roligt! Nej nu ska jag hjälpa till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0