23 Januari.

 hej igen , nu har jag lite ångest att jag inte skriver så mycket, måste verkligen försöka ta mig lite tid varje dag nu . Och jag insåg nyss hur mycket bilder jag har som väntas att få redigeras!
Jag sov uppe hos pappa inatt för jag är bara så väldigt le på allt. Känns ganska bra att få komma hit dit man verkligen bor .

Senare idag så ska Elvira komma hit, YIPPI säger jag åt det :D Det ska bli super roligt och dessutom så ska jag få fota henne så jag ska börja fixa till lite . Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut men det kanske kommer att ta tid men det tycker jag att det är värt !

Jag köpte även två filmer som jag ska se, Ena heter "boog och eliot och deras vänner" eller något liknande och sen "peter pan " Otäcknade. Jag har inte sett den. Jag är den som verkligen älskar teknade filmer och barnfilmer överhuvudtaget ! Så nu ska jag gå ner och rota fram en bra barndoms klassiker.  Min mamma och pappa samlade på sånna när vi var små , så vi har endel och det tackar jag dom verkligen för nu !

 Vi hörs någonting mer gissar jag ! Ha det bra !

/ K

Kommentarer
Postat av: Frida

vi vet alla att du gillar barnfilmer ;D

2010-01-23 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0