4 januari.

 woho , karin håller på att storstäda , och det vill jag lova det är högst sällan det händer ?!
 Men nu känner jag mig i alla fall väldigt duktig . Vist jag är inte klar än men jag har tagit rätt på ALLA kläder och sedan dammsugit och knäskurat vi hade ingen jävla skurmopp så fick ta en liten disksvamp . Säger bara min onda rygg nu ! Men längtar tills det blir klart , så ska jag tända doft ljus och  ha det sååå fint :D

+ att nu har jag hittat två sjukt jävla fina ställen som jag ska fota på med pappsen ! fast jag vet inte riktigt när ännu men så snart som möjligt ska vi åka det . Det är verkligen kanon fint !

 Ja nu ska jag väl redigera lite bilder medans mitt golv torkar , sen äre bara att fortsätta !

 Skriver mer sen ! Hare så jätte bra ! :D ♥

/ kc

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurrudu! ska du på bio på onsdag? tänkte om vi fortfarande skulle gå med varann? :)

2010-01-04 @ 15:23:44
URL: http://bruuman.blogg.se/
Postat av: FRIDA

jarå, det är lugnt :) men amanda tänkte bjuda oss på middag hos fredrik före bion, men du kanske vill vara med ante då. amnda lär ju ringa nåt! :) <3

2010-01-04 @ 17:55:01
URL: http://bruuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0