Tema-kärlek

Jag och Frida bestämde oss för att varje vecka ska vi fota ett tema som vi sen ska lägga ut på bloggen varje söndag senast klockan 22.00.

Nu var det söndag och tema dag igen.när vi bestämde lite olika teman så va kärlek ett tema jag verkligen såg fram emot. Sry men det har ändrats väldigt mycket, kände bara fan inte kärlek. Lykades ta en bild när vi var och red islandshästar. När jag rider känner jag mig så fri, inga problem följer med ut i skogen. Fick ett litet problen bara att vi inte hittade sladden till mammas kamera (hade mammas kamera därav kvaliten på bilderna) så skulle jag fotat en annan bild hade det inte vart röda hjärtan och rosor direkt utan snarare svarta hjärtan och svarta vissna rosor. Så nu när vi hittade sladden blev jag glad !

Veckans bild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh vad söt<3

2010-10-11 @ 13:34:24
URL: http://jenniferisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0