16 september .

hallelu!
Jag har inte överdrivet mycket att säga här och nu .. Jag fryserenormt mycket ,sitter på mammas jobb och vill inte gå hem i spöregnet . så jag får väl anntagligen sitta är tils hon slutar .
Och jag mår jätte dåligt för jag ärpå värsta shopping humöret och bara för det är jag inte rik . Jävla skit .

Imorgon är det skolval oxå , jag och Elvira vi är sånna snillen särskilt jag så vi ska typ kolla så det går till och räkna röster , shit så cooolt !? Förövrigt måste jag tänka ut något till Elvira för jag ska väl kanske fota henne imorgon. Hon frågade så snällt så !

Om någon vet ågon bra sida med skor så får ni jätte jättejärna skriva till mig , tack.

Nu ska jag inte störa er längre ! Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0